miercuri, 29 aprilie 2020

Mini tarte cu lămâie și zmeură


Habar n-am de ce, dar m-am obișnuit ca, atunci când am căpșune, zmeură, afine, etc., să vreau să fac ceva cu ele ce presupune mai mult decât să le spăl și să le mănânc. Mi se pare că le pun mai bine în valoare dacă le integrez într-o rețetă. Însă cum nu aveam decât o cutiuță mică de zmeură la dispoziție, mare integrare nu am făcut, de data asta, ci le-am dat rolul de... "zmeura de pe tartă". :) 

Ingrediente 

Coji tarte:
-  110 grame cremă de brânză, temperatura camerei
- 30 grame unt moale 
- 100 grame făină 

Cremă:
- 60 ml smântână de frișcă 
- 2-3 linguri lemon curd(pentru rețetă apăsați aici

Extra: zmeură proaspătă, spălată și uscată pe un prosop de hârtie. 

Mixăm crema de brânză cu untul până obținem o compoziție pufoasă. Adăugăm făina și mai mixăm 2-3 minute. Formăm un aluat pe care îl punem într-o folie de plastic și îl băgăm la rece 30-60 minute. 


După ce stă la rece, scoatem aluatul și îl împărțim în bucăți egale. Îl cântărim și, în funcție de mărimea formelor de tartă, îl împărțim. Eu am împărțit în bucăți de 9-10 grame, mi-au ieșit 19 mini tarte. 


Așezăm apoi aluatul în formele de tartă. Eu am avut și forma de silicon, și de metal. Mi-a plăcut mai mult cum s-au copt în formele de metal. Băgăm la cuptorul încins la 190C pentru 10-12 minute. 


Cât timp cojile de tartă se coc, respectiv răcesc, batem frișca băț și o amestecăm cu lemon curdul. Dacă vreți un gust mai pronunțat de lămâie, puneți mai mult lemon curd. 


Montăm apoi tartele cu cremă și le ornăm cu zmeură. Sunt absolut delicioase aceste mini tarte! 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu