miercuri, 26 iunie 2013

Tagliatelle cu ulei de trufe

Ahh...ce-mi mai place aroma de trufe...
Pasiunea mea pentru gustul de trufe a inceput acum vreo cateva luni, de cand cu o pizza suuuper delicioasa (a carei reteta vine curand si pe blog) si pe care o iubim de la prima vedere..respectiv gustare. Si..daca tot mi-am luat ulei de trufe(scump,dar care merita toti banii) am zis ca ar fi dragut sa profitam de el. Si uite-asa hop-top reteta asta deosebit de simpla, asa cum sunt toate retetele de paste,dar si deosebit de gustoasa!


 
Pentru ca am facut doar doua portii, nu am folosit tot pachetul de tagliatelle, ci doar vreo 3 rotocoale de-alea..dar voi puteti sa il puneti pe tot, daca vreti sa aveti mai mult. Eu luasem tagliatellele astea frumusele cu spanac, si muream de nerabdare sa le incerc,asa ca ele au fost protagonistele de data asta. Evident ca merg si tagliatelle normale, sau, de ce nu..alte paste care va sunt la indemana.
 
Asadar...fierbem pastele conform instructiunilor de pe ambalaj(la mine vreo 5 minute), le scurgem de apa si le pastram caldute.
Cat timp se fierb pastele insa, aruncam un cubuloi de unt intr-o tigaie, il topim fara sa-l ardem :D -la foc mediu-iar cand e topit il scoatem de pe foc si adaugam frumos cam un sfert de cana de parmezan, vreo 5 linguri de vin alb(hai bine, merge si a sasea..;)  ) un varf de cutit de nucsoara, sare si piper dupa bunul plac.
 
 
Amestecam bine, reducem focul la mic si adaugam pastele scurse de apa. Le amestecam din nou pana se incorporeaza toate aromele in paste si tup! in farfurie cu ele. Servim calde, cu ulei de trufe picurat peste. Atentie insa! Uleiul de trufe e concentrat, are o aroma puternica, asa ca nu va aruncati la mult din prima, sa nu vi se aplece.:)
 
 
Si daca sotul spune ca ar vrea farfuria mai putin vegetariana, adaugati si niste bacon prajit, ca mare foc n-o fi!;)
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu