sâmbătă, 31 octombrie 2020

Salată politiki

 


Acum câteva zile am văzut pe Facebook reclama la pita calamar, cu care un restaurant grecesc de foarte departe de noi își atrăgea clienții. 
Cum noi avem un singur restaurant grecesc în oraș și ăla momentan în carantină, ca noi toți,  mi-am propus ca în acest weekend să fac și eu acasă pita calamari, să ne satisfacem pohta ce-am pohtit.
Zis și făcut.  Am intrat pe descrierea produsului, am notat ce componente are și m-am pus pe treabă.  
Prima salată, pe care nu o mai făcusem niciodată, de altfel, este politiki, despre care scriu mai jos, apoi tzatziki, calamarul(eu am pus și caracatiță), sos ladolemono și pita în cauză.  Cam astea ar fi componentele specificate acolo, lângă care noi am pus și niște ceapă , niște roșii și câteva măsline. 

Rețeta este foarte, foarte simplă:

Ingrediente:
- 2 morcovi
- 1 fir țelină apio
- 1 ardei roșu 
- 1 bucată varză 
- suc de lămâie 
- ulei de măsline 
- sare, piper


Am curățat și spălat legumele, apoi le-am dat prin răzătoarea robotului de bucătărie. 


Am adăugat,  după gust,  zeamă de lămâie și ulei de măsline, apoi am pus sare și piper, iar salata a fost gata de adăugat în pita noastră, alături de celelalte bunătăți  .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu