duminică, 15 decembrie 2013

Oua intoarse

Buna dimineata se cunoaste devreme,nu?Si cum sa ne incepem ziua mai bine decat cu un mic dejun extrem de gustos si hranitor?Si nu ne ia mai mult de 5 minute sa il pregatim!
Noi in timpul saptamanii nu prea mancam impreuna micul dejun(nu prea..deloc) asa ca incerc in weekenduri sa pregatesc ceva mai deosebit, sa ncercam sa facem o mica sarbatoare de sfarsit de saptamana.:)

 
Tot ce trebuie sa facem este sa punem la prajit un out ochi(eu le-am facut pe plita electrica,dar merg foarte bine si pe o tigaie antiaderenta,unsa eventual cu putin unt) si cand e aproape gata il intoarcem pe partea cealalta si il ungem cu un sos rosu(barbecue for me, baby) si il condimentam dupa gust.
 


 
Cand e aproape gata, trantim si o felie de cascaval peste,asa, sa fie, si asteptam pana se topeste.
 


 
Dupa ce s-a topit cascavalul gata! Ne asezam la masa!:) Si daca am fost inspirati de am pus la facut si niste ciupercute sau/si bacon(si eu am fooost), putem fi siguri ca vom avea parte de o masa pe cinste!
 


 

 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu