duminică, 22 decembrie 2013

Aperitiv cu vinete si bacon

Un aperitiv potrivit pentru o masa festiva, sau o solutie rapida atunci cand vreti ceva diferit fata de vesnicele mezeluri. Poate nu e cel mai dragut dintre aperitive, iar eu nu am avut timp sa il pun in evidenta mai bine pentru ca imi bateau musafirii la usa, dar va asigur ca a avut succes, si,dat fiind ca se face in doi timpi si trei miscari, puteti sa va convingeti repede ca am dreptate!:)


 
 
Incalzim cuptorul la 210C. Taiem o vanata in felii subtiri(foaarte subitiri) pe lungime. Ungem fiecare felie cu putin ulei de masline apoi asezam peste ea o felie de bacon si doua felii de branza topita(pentru hamburgeri). Presaram ierburi de Provence peste si rulam, apoi prindem cu o scobitoare. Bagam la cuptor 15-20 de minute.Gata!:)
 
 
Eu am servit pe un platou alaturi de felii de stromboli si gogosele sarate umplute cu omleta cu feta si masline. Pofta buna!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu