joi, 24 octombrie 2013

Pizza cu aroma de trufe

Cu dedicatie speciala pentru fina mea preferata :D (asa mi-a zis sa zic,asa zic ;) ) o reteta de pizza pe care noi o adoram, si chiar daca poate parea mai neobisnuita, va recomand sa o incercati, pentru ca are un gust deosebit,si sunt sigura ca o sa va impresioneze! :)
Deci Laura, pentru tine ;) si pentru cine mai vrea sa manance o pizza buna buna de tot, voila!

P.S. Scuze de poze, dar foamea era mare si nu mi-a ars de shooting!:)


 
 
Pentru aluatul de pizza:
 
-500 grame de faina
-250 grame apa calduta
-putina sare
-2-3 lingurite drojdie uscata
-4-5 linguri ulei de masline
 
Amestecam faina cu apa, sarea si drojdia pana le omogenizam, apoi adaugam uleiul de masline si framantam bine pana obtinem un aluat elastic si nelipicios. Lasam la cald 30 de minute.
 

Intindem aluatul cat de subtire ne place si il ungem cu putin ulei de masline, apoi asezam deasupra felii subtiri de cartofi, cat sa acopere intreaga suprafata a pizzei. Bagam la cuptorul incins pana cand cartofii s-au inmuiat.(verificam cu o furculita).
 
Intre timp, pregatim sosul de trufe: amestecam 200 ml de crème fraiche cu vreo 3-4 linguri de ulei de trufe(dupa gust) si putina sare(eu gust sa fiu sigura ca e cum imi place)


Cand cartofii  sunt aproape gata, scoatem pizza din cuptor si presaram deasupra mozzarella din abundenta, apoi bagam iar la cuptor cateva minute pana ce se topeste, dupa care oprim cuptorul si scoatem pizza pe un gratar. Peste pizza fierbinte  turnam sosul de trufe si presaram patrunjel tocat.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu