miercuri, 30 octombrie 2013

Paste cu ciuperci si prosciutto

Trebuie sa va marturisesc ceva. Pastele nu sunt punctul meu forte,desi fac des. De obicei fac paste cand nu am timp sa gatesc :D pentru ca in 10-15 minute avem ce manca. Si tot de obicei arunc prin tigaie ce gasesc prin frigider,fierb niste paste si gata masa. Asta e motivul pentru care nu le stiu pe denumiri decat la cele arhicunoscute. Deci nici pastele astea pe care vi le arat azi nu au nume la mine,desi sunt sigura ca ele de felul lor au fost botezate.Eu asta am avut, asta am pus.:)) Insa indiferent cum le zicem, sunt rapide, bune si satioase.;)

 
 
 
 
Ingrediente:
-1 ceapa mare
-cateva felii de bacon sau de prosciutto
-cateva ciuperci mari curatate si taiate felii
-1 catel usturoi , zdrobit
-unt-un cubulet, putin ulei
-sare,piper
-smantana-cateva linguri
-paste(eu am folosit tagliatelle)
 
Pai..simplu de tot,cum spuneam. Taiem ceapa  marunt si o calim impreuna cu usturoiul  in putin ulei cu un cubulet de unt.
 
Cand sunt gata adaugam cateva felii de bacon prajite separat (sau cateva felii de prosciutto )si taiate bucatele,
 
 amestecam si adaugam si ciupercile.
 
Cand sunt gata ciupercile adaugam cateva linguri de smantana si potrivim de sare si piper.
Separat fierbem pastele conform instructiunilor de pe ambalaj.Eu am folosit niste tagliatelle cu spanac, mai exact 4 rotocoale,nu un pachet intreg. Pastele se fierb al dente.
Cand e gata totul,le amestecam si servim cald ! Bunatate in farfurie in maaaxim 15 minute !:)Pofta buna va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu