marți, 17 septembrie 2013

Quesadilla

Fac reteta asta de atat de mult timp incat as fi putut sa jur ca am publicat-o deja.M-am uitat de vreo 3 ori,nu am gasit-o pe blog, insa tot nu sunt convinsa ca nu v-am mai vorbit de ea.:)
Noua ne place mult, se face foarte usor si merge si calda,si rece,si prima zi,si a doua,daca mai apuca..:)
Nu as putea sa va dau gramajul exact al ingredientelor,pentru ca fiecare pune dupa gust,dupa cat are prin casa..etc:) Un sfat,totusi:muuult cascaval!  Fiti generosi! ;)



Sos salsa:

-2 rosii

-1/2 ceapa

-1 ardei

Se spala si se curata legumele si se pun impreuna in mixer(blender) pana ce amestecul e omogen. Se pune salsa pe foc mediu, se sareaza, se pipereaza, si se scade pe foc pana la consistenta dorita. Asta inseamna ca ar trebui sa arate mai mult ca o pasta decat ca o supa crema. Amestecam des si cand arata ca o zacusca :P oprim focul.
 
Apoi incepem operatiunea quesadilla:

 Luam o lipie de tortilla si o asezam comod. Presaram in cel mai generos mod posibil niste cascaval ras peste ea. Taiem niste carnita de pui marunt.Eu am folosit un gratar de pui,dar puteti pune pui rotisat, pulpe la cuptor..orice gasiti la indemana.
 
Punem cateva linguri de sos salsa peste ele
 
 
Si apoi inc-o data mai flacai o mana zdravana de cascaval ras.

 
Asezam frumos o alta tortilla deasupra si gata!Suntem aproape de final. Le punem pe foc mic(eu le-am pus la grill,ca tot l-am cumparat recent, dar pana acum faceam in tigaia de Teflon incinsa-fara ulei,fara nimic)

 Lasam cateva minute pe fiecare parte,pana se topeste cascavalul, taiem si ii multumim Domnului pentru ideile geniale pe care le da unora de compun retete din astea, sa ne putem si noi bucura de ele!Pofta excelenta va doresc!





 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu