marți, 18 iunie 2013

Sandwich Chorizetto

Azi va prezint o alta idee de sandwich cald, la fel de rapid si de gustos ca si celelalte. Mie imi plac mult sandwichurile calde, mi se par mai gustoase decat alea reci.:)) Poate de la cascavalul topit nelipsit..nu stiu..dar ceva ceva e acolo..:D
In loc de cascaval puteti folosi branza feta, sau chiar amandoua..sa fim nebuni,la naiba!;)

 
Ungem frumusel o felie de paine (toast in cazul meu) cu suc de rosii(eu am facut de casa, dar puteti folosi de cumparat, iar daca il vreti mai simandicos asezati-l pe foc cateva clocote cu niste sare si oregano..sau folositi ketchup si gata..:)) )
 
 
Peste treaba asta asezam incetisor niste cascaval ras(si/sau branza feta), cateva felii de chorizo si niscaiva ardei gras taiat cubulete
 
 
 
Apoi inca-o data mai flacai niste cascaval, sa fie intr-un ceas bun! Bagam la cuptor pana se topeste cascavalul si hop! il mancam fierbinte! :))
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu