miercuri, 22 mai 2013

Ciorba de pui

Ahh..ce buna e o ciorbita la vremea ei!:) Mai ales daca are leustean,cum bine zice copilul meu cel mare: "Mami,leusteanul ii da gustul!" :))
Eu de cand m-am mutat aici am mereu rezerve de leustean in congelator,pentru ca aici nu gasesc niciodata,si imi trimite mama la pachet. Asa ca le pun frumusel la congelator si de cate ori fac o ciorbita pac! scot un buchetel. Ador mirosul de leustean! El si mararul ocupa locuri fruntase in topul clasamentului de verdeturi. Da,am si asa ceva!;)
Dar hai sa facem o ciorbita de pui astazi,zic! Eu am facut cu aripioare,dar puteti la fel de bine sa folositi si ciocanele daca vreti,sau tacam..ce aveti la indemana.


 
Punem 5-6 aripioare la fiert in apa cu sare, le luam spuma, cand sunt gata le scoatem separat, iar zeama o lasam sa se limpezeasca, o strecuram si in ea adaugam ½ morcov ras(ori taiat cubulete), ½ ardei taiat cubulete mici, o rosie si o ceapa date prin razatoare. Adaugam si o lingura de ulei, sare si delikat si le lasam 10 minute sa fiarba. Curatam 2 cartofi mai mari si ii taiem cubulete. Ii adaugam si pe ei in ciorba si cand sunt aproape gata acrim. Acum, fiecare cu ce prefera : fie bors (chiar si bors magic), sare de lamaie, helas…eu intotdeauna acresc cu zeama proaspata de lamaie.
 
 

Cand e totul gata adaugam o legatura de leustean taiata mic. Daca nu avem leustean putem adauga si patrunjel,dar leusteanul  e minunat in ciorbe si da gustul acela unic. Pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu