miercuri, 20 martie 2013

Sandwich cu bacon si ou/Bacon egg sandwich

 

Din ciclul “De ce sa cumpar de la Delhaize si sa dau 4 euro pe el cand pot sa-l fac eu”(nu exista de-adevaratelea un ciclu cu numele asta,dar ar putea.. ;) )am incercat sa redau astazi un sandwich care lui Razvan ii place foarte mult,si anume cu bacon si ou. Sincer, in afara de cele mentionate, habar nu am ce mai are ala de la Delhaize, insa m-am gandit si eu ce ar mai merge si a iesit asa : doua felii prrroaspete si aromate de paine se ung cu maioneza, peste feliuta numarul unu se aseaza o foaie de salata spalata si uscata, asa,cat sa fie comod pentru ce va sa vie.  Deasupra punem niste felii crocante de bacon (cat va tine inima)-eu am pus 3, ca aici sunt subtirele si amarate,iar apoi felii dintr-un ou fiert si sacrificat pe treptele gustului suprem.  Pentru un pic de prospetime aducem imprejurul lor si cateva feliute de rosie,iar eu astazi am facut o aroganta si am copt si un ardei,din care am salvat cateva feliute si pentru sandwichul aici de fata. Inchidem in liniste cu cealalta felie de paine unsa cu maioneza si incercam sa il pastram intact macar 5 minute pentru poze. Cine face. Cine nu il poate manca imediat. Si imi poate transmite apoi complimentele de rigoare pe adresa redactiei. Sau blogului.

Another language, a slightly different story. I decided to change things a bit and tell different stories for the same recipe. It’s still good that I’m not telling different recipes for the same story.:))
So. Today I made a bacon-egg tasty sandwich. I actually tried to recreate one that my son loves very much and for which we had to pay 4 euro. Well…not anymore, I tell you..
All we need is..love..but this is getting old already, so we take two slices of bread, we grease them with mayonnaise ,and we start loading one of them with the following: a lettuce leaf, some crispy bacon, a hardboiled egg cut into slices, some slices of tomato, and I also put some bits of roasted pepper. We add the second slice of bread and then..well..you can figure this out! J
 
 
 
 
 
 
Cu toata dragostea si multumirile mele pentru tine,Vivi! ;)

Un comentariu:

  1. Citind eu asa, chiar ma gandeam la conversatia noastra, iar apoi am vazut dedicatia...multumiri pentru multumiri, draga mea! ma gandeam sa incerc checul tau in weekend...te tin la curent! All my love!

    RăspundețiȘtergere