vineri, 8 noiembrie 2013

Cake pops Oreo/Mickey Mouse-Minnie Mouse cake pops

Azi iar am agenti dubli la inaintare.:) Daca vreti doar o reteta simpla de cake pops-urmariti primii pasi fara a va mai bate capul cu deghizarea lor in personaje de desene animate, insa daca aveti petrecere cu tematica Mickey Mouse atunci cititi pana la capat si..rabdare si curaj!:))
E o munca migaloasa, nu va mint, insa care nu necesita neaparat indemanare(ceea ce e minunat,ca eu nu am asa ceva) ci rabdare. Dureaza ceva, cu tot cu racitul in frigider de mai multe ori si ornatul cu diverse, insa iese ceva frumos care sigur ii va incanta pe copiii dumneavoastra.

 
Simplu ca buna ziua. Faramitam cu ajutorul robotului biscuitii si apoi ii amestecam cu branza la temperatura camerei. Adaugam crema de branza putin cate putin, altfel incat, daca e nevoie de mai putina, sa ne putem opri cat inca se mai pot modela bilute si nu e prea moale. Cand ajungem la consistenta dorita formam bile si le bagam la rece 15-20 de minute.
 
Topim putina ciocolata neagra(ahh…ce probleme mi-a facut mie a meaaa.. L ) si dupa ce se scurge timpul scoatem bilutele din frigider. Luam cu grija fiecare bila si ii infigem cate jumatate de mini Oreo in dreptul urechilor, avand insa grija ca inainte sa inmuiem putin biscuitele in ciocolata topita, pentru o aderenta mai buna. Dupa ce am terminat toate urechile J bagam iar la rece 15-20 de minute sau pana ce se intareste ciocolata din jurul urechilor. J
 
Cand e gata le scoatem de la frigider si inmuiem , tinand cu grija fiecare membru al familiei Mouse de urechi, in ciocolata rosie topita, insa doar jumatate de cake pop. Astfel in partea de sus vom avea cake pop negru, cu urechi, iar jumatatea de jos va fi imbracata in hainute rosii. Teoretic si jumatatea de sus trebuie imbracata,dupa alte 20 de minute de stat la rece, in ciocolata neagra topita, iar daca faceti asta soriceii vor arata minunat, insa ciocolata cumparata de mine(Wilton, btw) a fost infioratoare..nu se putea deloc lucra cu ea,asa ca am renuntat si am lasat familia Mouse..naturala in partea de sus. J
Dupa ce inmuiem in ciocolata rosie scuturam usor de tot de exces si introducem cu grija betisoarele pentru cake pops, apoi infigem micii soricei in devenire fie intr-un suport special pentru cake pops(se gasesc acum tot felul de kituri  pentru asa ceva) fie in celuloza, ca mine. J Si din nou la rece cu ei.
Dupa ce se intareste si ciocolata rosie, nu ne ramane decat de finisat cu niste punctulete din ciocolata alba si o fundita din martipan-pentru Minnie si doar doua punctulete pe post de ochi pentru Mickey. Eu am taiat funditele din martipan cu un cutit mic si ascutit,insa daca aveti noroc le puteti cumpara gata facute si poate chiar roz. JN-am avut noroc. J)
 
 

Vedeti ? Chiar daca e putin de bibilit, e o reteta accesibila oricui si de efect maxim.Viva Mickey Mouse !:)
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu