vineri, 30 august 2013

Spaghetti meatballs

Piftele cu sos mananc de cand copil fiind paduri cutreieram. Acum, ditamai adultul, le prefer simple,fara sos, dar asta e alta discutie. Insa de mariajul dintre ele si spaghete nu am auzit decat atunci cand am inceput sa urmaresc filme americane, si, daca la inceput nu mi s-a parut ceva ce as putea sa ma faca sa zic wow!, curiozitatea a fost mai puternica(deh, catralioanele de filme americane si-au facut simtita prezenta) si am incercat si asta, sa vad cu ce se lauda atata domnii respectivi.
Trebuie sa recunosc: mi-au placut, domne'! Mai ales reteta asta de piftele, un pic imbunatatita fata de cea clasica, totul a fost delicios! Vi le recomand cu incredere, daca nu ati fost mai isteti decat mine si ati incercat deja!Pofta buna sa aveti!

 
Ingrediente:
-2 linguri lapte
-2 linguri pesmet
-500 grame carne
-3/4 lingurita sare
-ulei masline
-1/2 ceapa taiata
-2 catei usturoi pisati
-3 linguri patrunjel
-1/2 lingurita boia
-1/4 cana cascaval
-1 ou
 
Amestecam laptele si pesmetul. Intr-un vas amestecam carnea cu sare si piper.  Prajim in putin ulei de masline incins ceapa taiata marunt pentru 5-7 minute. Adaugam usturoiul, patrunjelul, boia.
 
 Mai lasam putin pe foc. Oprim focul si dupa ce se raceste putin adaugam amestecul de ceapa peste carne, omogenizam,apoi adaugam si oul si cascavalul.  Avem grija ca totul sa fie omogem, apoi formam piftele cu mana umezita in apa si le prajim pe ambele parti, in acelasi ulei in care am prajit ceapa.
 
Ingrediente sos :
-2 lingurite ulei de masline
-1/4 ceapa
-1 cutie rosii
-sare,piper
-4 linguri unt
 
Intr-o cratita turnam uleiul de masline, apoi,cand se incinge, adaugam rosiile din conserva, boiaua si untul si acoperim. Lasam sa fiarba la foc mic 30 de minute. Adaugam piftelele in sos si mai lasam sa fiarba 15 minute.
 
Oprim focul. Servim cu spaghete fierte al dente, cu cascaval ras si patrunjel presarat deasupra.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu