miercuri, 3 iulie 2013

French toast aka Friganele (cu fructe)

Friganelele, carora eu ani de zile le-am zis papanasi(habar n-am de ce,asa se zicea la noi in cartier:D) au fost pe locul 1 in topul preferintelor mele muuult timp. Si nici acum nu imi sunt indiferente,mai ales ca de curand am facut miununatiile astea care mi-au rascolit amintiri.:)
Pai cum sa nu-mi placa?Au numai plusuri: se fac extrem de usor, nu sunt scumpe, avem de obicei ingredientele prin casa(poate nu fructele pe care le-am folosit eu azi,dar merg si fara foarte bine), merg si ca desert si pentru un mic dejun delicios, si sunt buuuuneee rau!Bonus, copiii le adora,asa ca putem satisface si gusturi mai pretentioase.:)
Si parca bagate la cuptor (in loc de a le praji in ulei) nici nu trezesc remuscari cu privire la calorii,nuu?:))

 
 
Ingrediente:
-10 felii de paine fara coaja
-3 oua
-400 ml lapte
-1 plic zahar vanilat
-3 linguri zahar
-scortisoara
-esenta vanilie
 
-Fructe
-Sirop artar/miere/orice alt sirop
-Felii migdale
 
Ungem cu unt o tava, apoi asezam feliile de paine(daca nu ne incap toate lucram pe mai multe fronturi). Separat batem ouale pana devin pufoase si incep sa isi schimbe culoarea, adaugam laptele, apoi zaharul vanilat, zaharul tos, un praf de scortisoara si jumatate de lingurita de esenta de vanilie.

Turnam amestecul peste feliile de paine pana ce acestea sunt imbibate bine de tot si bagam la cuptorul incins la foc mediu pana ce se rumenesc. Le scoatem pe o farfurie si turnam sirop peste, apoi adaugam fructe, felii de migdale,etc. Servim cald.O minunatie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu