marți, 23 aprilie 2013

Turtite de faina integrala/Wholemeal flour flatbread

Iar m-am gandit juma' de ora cum sa zic turtite in engleza..si tot nu  cred ca am nimerit-o la fix..:)) In sfarsit..pentru vorbitorii de limba romana: nu pot sa spun ca este o reteta, sunt 2 spre 3 ingrediente combinate care insa mie imi amintesc de copilarie, cand ne facea Bubu turtite calde si le mancam cu ..orice..cu fasolica,salata,unt sau pur si simplu goale.
Evident ca exista si o reteta mai complexa,cu drojdie,cu timp mai mare de asteptare,insa daca va grabiti foarte tare si vreti ceva bun bun repede alaturi de mancarea voastra,iata o sugestie!:)

This is not exactly a recipe,as it only has 2-3 ingredients and it's ready in no time,but well..it goes well warm,with food,butter or simple..delicious!


 
Practic tot ce trebuie sa facem este sa punem o cantitate de faina(eu am folosit integrala) intr-un bol, apoi putina sare,si sa adaugam apa calduta pana obtinem un aluat cu care sa lucram usor.Eu am mai adaugat si 2-3 linguri de ulei de masline,sa fie mai elastic. Apoi formam turtitele, ca niste chiftelute mai mari,si le punem pe un grill sau o tigaie de teflon incinsa si gata!:)
 
All we have to do is to put some flour in a bowl(I used wholemeal) and some salt, and then add some warm water,untile we get a nice dough. I also added some olive oil,to get an elasic dough. Then we form our little pieces of flatbread, and put them on a grill,or on a heated pan,and that's it!:)
 

 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu